tisdag 14 april 2015

Presenter och gottegrisar

Igår var ingen vanlig dag eftersom bästa kollegan fyllde år. Oj vad mycket gott det blev genom dagen. Hon får gärna fylla år flera gånger per år (även om hon nog inte skulle uppskatta att bli äldre)
Jag hade förvandlat rulltårtan till en liten mini tårta som vi åt på vår planering. Hon hade tagit med sig gott choklad som vi mumsade i oss och på kvällen när vi hade personalmöte bjöd chefen på tårta. Man kan säga att man kände sig som en gottegris. Det goda fortsatte idag då vi mumsade i oss resterna. Nu blir det vatten och skorpor resten av veckan. Eller ?

Jag älskar att ge bort saker till mina nära och kära, saker som jag tror dem uppskattar. Jag vill så gärna tänka igen köpet en smula så jag vet att det kommer att användas. Hur gör ni?

Nu väntar soffan på mig och jag känner att sängen inte alls är långt borta. En lång dag på jobbet i går och en aktiv dag idag ger mig rätten att hoppas i säng tidigt.

Kramar // J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar