torsdag 24 mars 2016

Det där med sockerbullar

Vilken dag.... jag har äntligen börjat rensa i mitt kök. Så många saker jag hade som jag aldrig använder. Räknade till 15 bakformar. varför har man det? Framförallt när minst 6 av dom är runda och lika stora. Nu är dom i alla fall borta och det finns väldigt mycket plats till nya saker i mina skåp. Är där plats åker man och shoppar så ett nytt våffeljärn och en ny elvisp fick flytta in. (finns mer plats kvar till fler saker)

Avslutar kvällen med att fundera på varför man alltid måste slicka sig runt munnen när man äter en sockerbulle ? Det är helt omöjligt att låta bli.

Ha en trevlig påsk mina vänner.

 
 


3 kommentarer:

  1. Inget är omöjligt men mycket är gott ❤ Kram Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera