fredag 28 juni 2013

Husvagnsmys

Myser med mannen i husvagnen. Älskar det.

SEMESTER äntligen! Alltid så mysigt första natten i vagnen när allt är på plats och alla börjar komma till ro. Det är detta man längtar efter hela året.

Imorgon väntar ett par timmars mys med finaste Anette då blir det shopping till hennes stora förtjusning. Har vilda disskutioner på jobb om just shopping. Varför handlar man saker man ibland inte behöver ? Jag älskar att shoppa men tillhör den sorten som vill handla för väldigt lite pengar. Jag vill få så mkt som möjlig för mina pengar. Bra eller dåligt ? Hur gör ni ?

Blev en tur till skånes djurpark idag med jobbet. Riktigt mysigt för både barn och personal.



1 kommentar:

  1. Yea! Jag behöver kanske inte beskriva hur jag tänker haha......shop till you drop......

    SvaraRadera